استفان سژورنه وزیر خارجه فرانسه ادعاهای یسرائیل کاتس وزیر خارجه رژیم صیونیستی درباره ایران را رد کرد و آن را نادرست خواند.

فرانسه ادعاهای وزیرخارجه رژیم صهیونیستی درباره ایران را رد کرد

سژورنه جمعه گفت: وقتی برای رسیدن یک راه حل دیپلماتیک تلاش می‌کنیم، صحبت از پاسخ اسرائیل، نادرست است. ما برای جلوگیری از اقدام تلافی‌جویانه ایران تلاش می‌کنیم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که کاتس جمعه در دیدار با سژورنه و دیوید لمی وزیران خارجه انگلیس و فرانسه گفت: اگر ایران حمله کند، ما انتظار داریم که ائتلاف نه تنها برای دفاع بلکه برای حمله به اهدافی بزرگ در ایران، به اسرائیل بپیوندد.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران و مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید هنیه و شهید فواد شکر روز به روز افزایش می‌یابد.

رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کرده‌اند که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته است و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

یک فرمانده پیشین ارتش رژیم صهیونیستی نیز رایزنی گسترده کشورها با ایران و سفرهای دیپلماتیک آنها به منطقه؛ پس از تاکید تهران بر گرفتن انتقام ترور شهید هنیه را بیانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اسرائیل در انتظار این پاسخ روزهای سختی را می‌گذراند.

«اسرائیل زیف» درباره وضعیت رژیم صهیونیستی پس از تاکید ایران بر پاسخ به ترور شهید هنیه به رادیوی رژیم اسرائیل، افزود: اسرائیل «روزهای سخت و پرتنشی» را تجربه می‌کند و دلیل آن منتظر بودن پاسخ احتمالی ایران است.

وی تاکید کرد: این زمان گفتن حقیقت است. روند امور از کنترل ما خارج شده است. باید نسبت به آنچه در روزهای آتی رخ می‌دهد، کاملا هوشیار باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.